FSC-CCOO Sector Administración de Justicia | 27 abril 2024.

CCOO DE CATALUNYA VALORA MOLT NEGATIVAMENT LA MANCA D'ACORD EN ELS PRESSUPOSTOS

14/03/2024.
    CCOO JUSTICIA

Des de CCOO de Catalunya valorem molt negativament la caiguda dels pressupostos que ha provocat la decisió del President de la Generalitat a convocar de manera anticipada les eleccions el 12 de maig.

El que necessita Catalunya i la seva gent és una resposta adient a la situació socioeconòmica del país i assolir els reptes que tenim com la plena ocupació i la transformació del model productiu, enfortir el sistema de protecció social i els pilars de l’estat del benestar: la salut, l’educació i la protecció cap a les persones, entre d’altres.

La política en general està mirant de lluny les necessitats de la gent i l’esquerra en particular no està fent cas dels riscos que tenim a l’hora de pensar com les polítiques reaccionàries populistes i d’ultradreta estan tocant a la porta de les nostres institucions.

El sindicat elevarà la seva exigència en aquestes eleccions autonòmiques i emplaçarem a l’esquerra prengui definitivament el rumb per construir un nou contracte social per aquest segle XXI amb drets laborals, socials i climàtics.

A més, emplacem al Govern de la Generalitat a mantenir els acords sindicals, així com serem igual d’exigents amb el Govern que sorgeixi de les urnes el proper 12 de maig.

Escolta la valoració de Javier Pacheco, Secretari General de CCOO de Catalunya